FORENINGSPORTAL Foreninger i Lyngdal

Konsmoparken Frisbeegolfklubb

21 hulls frisbeegolfbane plassert i og rundt Konsmoparken. En av landsdelens flotteste og morsomste baner å spille. Den er åpen for alle, uansett tid. Bortsett fra når Skytterlaget flagger RØDT FLAGG. Da er hull fra 3-9 stengt. Fortsatt kan sløyfen "Red Flag" spilles. Den har 14 hull.

Om klubben

Klubben ble dannet i 2018, men ble offisiell del av Konsmo IL i 2021. Klubben også medlem av NAIF. Medlemskap i klubben får du gjennom medlemskap i Konsmo IL, og du kan bli medlem på lenken under: (min idrett)

Ukesgolf
Frisbeeklubben har en ukentlig konkurranse gjennom sommerhalvåret som heter Ukesgolf. Da møtes vi til en felles men uformell konkurranse. Følg med på våre facebooksider for siste nytt!

Konsmoparken Open

Årets høydepunkt er nok Konsmoparken Open, en prestisjefylt konkurranse som avholdes i juli. Den blir også produsert og kringkastet som en profesjonell turnering på YouTube.

Vil du ha noen å spille med?

Frisbeegolf er en unik idrett hvor du først og fremst konkurrerer med deg selv. Det sosiale med idretten er nok det viktigste, så å spille sammen med andre er viktig. Vi har i dag en messengerchat du kan bli medlem av ved å sende en henvendelse via får facebookside eller en epost. Da vil du få melding når noen skal ut å spille og har lyst på selskap, eller du forsøke å få med deg noen selv. Ingen som skilles på verken ferdigheter eller alder. Mangfold er gøy!

STYRET 2023

Leder: Pål Nepstad
Nestleder: Benjamin Løland
medlemmer: Rick Meijer, Eivind Erland, Simen Ougland, Andrè Ågedal og Filip Nepstad